Terug naar nieuwsoverzicht

Mediq benoemt Paul Hitchin als CFO en lid Raad van Bestuur

De Meern, 13 oktober 2017

De Raad van Commissarissen van Mediq, Europees aanbieder van medische hulpmiddelen en zorgoplossingen, kondigt de benoeming aan van Paul Hitchin als CFO en lid Raad van Bestuur per 1 januari 2018.

Paul Hitchin heeft uitgebreide internationale ervaring in financiële leidinggevende functies. Hij heeft de Britse nationaliteit en startte zijn loopbaan in 2001 bij Ford Motor Company. Sinds 2004 heeft hij internationale CFO-functies vervuld bij General Electric, onder meer in de zorgsector als CFO van GE Biotechnologies en meest recent als Global CFO van General Electric Mining. Hij zal zijn expertise inzetten om de positie van Mediq als internationale dienstverlener in institutionele gezondheidszorg en zorg thuis verder te versterken.

“Zowel de Raad van Commissarissen als het managementteam van Mediq is enthousiast over deze benoeming”, zegt Rob ter Haar, voorzitter van de Raad van Commissarissen. “We zijn ervan overtuigd dat Paul ons op basis van zijn gedegen ervaring en bewezen track record zal helpen om onze groeistrategie uit te voeren en tegelijkertijd Mediq’s succesvolle acquisitie track record voort te zetten.”